Sök
0
Kundvagn

Retur Utbyte

Återgång politik

Om du inte är nöjd med vår produkt, kontaktar oss inom en week.All objekt skickas tillbaka till oss måste vara i originalskick dvs fält utan slitna, ändrade eller tvättade, med alla märker fäst. Eller varor kommer att skickas tillbaka till avsändaren.

1. Ett godkännande för retur måste erhållas från kundtjänst specialist. Eller returförpackningen kommer att returneras till dig.

2. Ange orsaken till returen för att få retur godkännande och återgå adress.

3. Pack varor ordentligt. Inkludera följande information med din retur: faktura till namn, adress, ship-to namn, adress, ordernummer, orsaken till returen.

Utbyta

Exchange begäran måste göras inom 7 dagar efter beställning kvitto för varor.

Ange utbyte objektet och den nya färgen eller storleken på din e-post till kundtjänst.

Produkterna ska vara i originalskick och oanvända att bli accepterad som en återgång.

Tillgänglighet ersättningspost kan inte garanteras. Du kommer att få en e-post efter avslutad utbytes behandling.

Vänligen notera:

1. Frakt är inte återbetalas.

2. 20% administrativ avgift kommer att dras från bidraget.

3. Om objekten inte är kvalitetsproblem, kunder behöver lägga till 20% porto för utbyte leveransavgifter.

4. Retur maj en till två veckor att behandla och minst en faktureringsperiod för krediten visas på ditt konto.

För att kontakta kundtjänst för frågor för att få Return Authorization, vänligen kontakta oss.

1) Packning och transport din Return

2) Omslags din oanvända objekt i originalförpackningen.

3) Inkludera en orsakskod på följesedeln för varje objekt du vill returnera.

4) Ta med följesedeln i transporten, och behålla en kopia för eget bruk.

5) Fyll i din returadress information på etiketten, fast den till ditt paket, och lämna den på närmaste postkontor. Tyvärr kan vi inte hållas ansvariga för paket som förlorats under transporten.